fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

מתכננים מטבח חוץ? כך תעשו את זה נכון

מטבח חוץ פינתי

הביקוש למטבחי חוץ בישראל הולך וגובר בשנים האחרונות. ישראלים רבים גילו את יתרונותיו הרבים של מטבח החוץ, הגיוון שהוא מעניק לארוחות המשפחתיות, לצד ההנאה שבאירוח בחלל הפתוח. במדינה כמו ישראל, בה האקלים נוח, ניתן ליהנות מיתרונותיו של מטבח החוץ לאורך כל ימות השנה.

מתלבטים באיזה מטבח לבחור וכיצד לתכנן אותו? יוסי אסרף, מנהל הפעילות של Alumex – מטבחי חוץ מעוצבים מאלומיניום, מעניק עצות שימושיות וחשובות בתכנון מטבח החוץ שלכם.

  • השאלה הראשונה שצריכה להשאל היא מהו התקציב העומד לרשותכם. בחירה במטבח חוץ מאלומיניום, תאפשר לכם לתכנן מטבח מעוצב המושלם לצרכיכם, מבלי לשבור קופות חסכון. חשוב להדגיש כי גם במידה והתקציב למטבח החוץ אינו גדול, ניתן עדיין ליהנות ממטבח גדול ופונקציונאלי, באמצעות בחירה במשטחים, גריל ומוצרי חשמל נלווים שהינם זולים יותר.
  • לאיזו מטרה משמש מטבח החוץ? האם הוא מיועד לבישול בלבד, או גם לאירוח? לצד הבחירה הקלאסית במטבח צמוד קיר המיועד לבישול בלבד, כאשר האירוח מתבצע בשולחן נפרד בחלל החוץ, יותר ויותר ישראלים רוכשים מטבח חוץ הכולל גם עמדת ישיבה. כך או כך, חשוב להחליט על המיקום המיועד למטבח ולבצע את הכנות החשמל, אינסטלציה וגז הנדרשות עוד בטרם הזמנת המטבח.
  • בהמשך לכך, במידה ומטבח החוץ ישמש לאירוח, מומלץ לתכנן את אזור הישיבה בו. כיום האפשרויות המועדפות על הקהל הישראלי הינן תכנון מטבח בצורת ר' או ח', מאפשר מקום רב יותר לישיבה. ההמלצה של יוסי הינה להמנע ממצב בו מיקום המשטחים נחמים (גריל, כירת גז) ימוקמו בסמוך לאזור הישיבה, מטעמי בטיחות. מטבח שתוכנן כך, יפה ואלגנטי ככל שיהיה, עלול להתגלות כלא פרקטי.
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744