fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

מטבח חוץ קטן

לתכנן חוויית אירוח אחרת

לא מעט אנשים רוצים מטבח חוץ קטן כדי לשדרג את חוויית האירוח שלהם.

 המטבח החוץ ביתי לא מחליף בשום דרך את המטבח בבית, הוא מהווה לו תוספת ומאפשר חוויית אירוח שאי אפשר להשיג באמצעים הביתיים.

 אין כמעט אורח שלא ישמח ליהנות מארוחת בשרים על האש, ישיבה סביב בר קטן עם בירה טובה, מוזיקה ואוויר צח בערב הקיץ או בלילה קריר גם בחורף.

 מדובר על שדרוג חוויית האירוח, גם עבור המארח עצמו ובמיוחד עבור המתארחים.

מטבחי חוץ קטנים – צעד אחד לפני כולם

מטבחי החוץ של חברת Alumex מבית Formex מהווים את המילה האחרונה בתחום המטבחים החיצוניים.

 מטבח חוץ קטן של אלומקס יכול להיבחר מתוך קטלוג נרחב ומרשים של מטבחי חוץ איכותיים וניתן גם להתאימו באופן ספציפי לצרכים שלך.

 מה שהופך את מטבחי החוץ של אלומקס לפופולאריים במיוחד היא העובדה שניתן לשחק עם העיצוב שלהם באופן שמאפשר התאמה אישית ומדויקת.

 אם רוצים להתאים למטבח תכונות מסוימות וייחודית הדבר אפשרי גם כן ואף כשמדובר גם על הפרטים הקטנים ביותר.

מטבחי אלומקס נחשבים לרולס רויס של מטבחי החוץ, כאשר הם עשויים מחומרי גלם מותאמים לאקלים הישראלי, להם עמידות גבוהה גם בשמש הקופחת שלנו.

 המטבחים משלבים חומרי איכות כמו אלומיניום ועץ בגימור גבוה במיוחד, הם לא מתקלפים או מתנפחים במזג האוויר ושומרים על אחידות הצבע לאורך שנים.

 המטבחים יכולים לכלול כמעט כל שדרוג שניתן לחשוב עליו, החל בטאבון לאפיית פיצות, מקפיאים, מקררים, ברז בירה, כיור, מקומות אחסון וכמובן מנגל.

מטבח חוץ גם לגינות קטנות

מדוע לבחור מטבח חוץ קטן של אלומקס

למטבחי החוץ של חברת אלומקס יתרונות בולטים על פני המתחרים, להלן יתרונותיהם העיקריים:

  • כאשר בוחרים מטבח חוץ קטן של אלומקס בוחרים בפרקטיות. מדובר על מטבחים המותאמים לחוויית האירוח בישראל תוך התייחסות מעמיקה לפרטים הקטנים שהופכים את חוויית האירוח בחוץ לנוחה במיוחד. מקומות האחסון ומבני שטחי העבודה הופך את האירוח במטבח לקל במיוחד.
  • למטבחי אלומקס אפשרויות אבזור רבות שמסייעות לקבל את אותה חוויית אירוח מדויקת. ניתן להוסיף להם כיסאות בר נוחים במיוחד, מכשור חשמלי, תנורים ואביזרי בישול וצלייה וכמובן אפשרויות נוחות במיוחד כמו ברז בירה או סודה, משטח שטיפת כלים וייבושם ועוד.
  • מטבח חוץ קטן של אלומקס לא יסבול מחוסר כל שהוא, גם לא כשמדובר על עיצוב. המטבחים מותאמים לעיצובי בית שונים תוך דגש על התאמה מדויקת לסגנונות עיצוב מסוימים, כך שהמטבח החוץ ביתי הופך לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית הכולל.
  • מטבחי החוץ של אלומקס מיוצרים ממיטב חומרי הגלם, דבר שהופך אותם לעמידים במיוחד לאורך שנים. המטבחים עשויים חומרי גלם שיכולים להתמודד עם כל מזג אוויר וניתן להוסיף להם אוורור וחימום במידת הצורך והרצון.
  • כמו כן, את המטבחים ניתן להתאים לכל פינה ומשטח בחצר או במרפסת, בכל זווית ותוך התגברות על כל מכשול של מיקום.
  •  

מטבח אלומיניום קטן של אלומקס הוא המילה האחרונה בעיצוב הבית ובחוויית האירוח שאינה נופלת ממטבחי חוץ גדולים. כשבוחרים בטוב ביותר קשה לטעות.

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744