fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

מטבח חצר בלי להתפשר

מטבח חצר עם גריל

מטבחים לחצר שמותאמים לצרכים שלך

מטבחי אלומקס טומנים בחובם יתרונות משמעותיים לעומת מטבחי חצר אחרים, כאשר בין יתרונותיהם הבולטים ניתן למנות:

  • המטבחים פרקטיים במיוחד, מגיעים בגדלים משתנים ובאפשרותם להתאים לכל חצר, גדולה כקטנה. ניתן ליצור התאמות אישיות ולבחור גם בתוספות שאינן נמצאות באופן סטנדרטי ברשימת הדרישות של מטבחי החצר.
  • מטבחי אלומקס מיוצרים מחומרים עמידים במיוחד ובהם אלומיניום, עץ איכותי ומצופה ונירוסטה. שילוב החומרים במשטחים השונים במטבח החצר מהווים תמונה שלמה של איכות שמסייעת לשמור על המטבח לאורך שנים רבות. חומרי הגלם האיכותיים אינם מתבלים עם השנים, אינם משנים צבע או מחלידים וזאת למרות מזג האוויר המשתנה והקיצוני בישראל בחורף ובקיץ.
  • למטבחים עיצובים מרשימים במיוחד, שיגרמו לכל מי שנהנה באירוח בהם להתפעל. נוחות השימוש במטבח לחצר תוך יצירת משטחי עבודה וישיבה הופכים את החוויה הכוללת למהנה ונוחה במיוחד.
  • ניתן לבחור מטבחים מוכנים מראש וניתן גם לבחור עיצוב מדויק על פי דרישות. ניתן גם לשלב לכל מטבח אלומקס אלמנטים נוספים של עיצוב ופרקטיות שימוש על פי בחירה אישית.
  • נוחות השימוש מאפשרת עבודה במטבח החצר לאורך כל ימות השנה, בקיץ החם ובחורף המקפיא. כך ניתן לאורך כל השנה לחגוג חגיגות משפחתיות, חגים וימי הולדת לכל בני המשפחה בנוחות מרבית.
  • אפשרויות האבזור וגמישות העיצוב מספקים חוויה כוללת שהמאפשרת שילוב של כל אלמנט שעולה על הדעת במטבח חצר מושלם – מברז סודה או בירה ועד כיור נוסף, מקפיא גדול ממדים או מאוורר תקרה והצללה.

כדאי להצטרף לאלפי ישראלים מרוצים שכבר בחרו במטבחי אלומקס, כי מטבח חצר הוא חוויה כוללת של נוחות אירוח שתלווה אותך למשך שנים.

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744