fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

מטבח גן שבאמת מותאם לצרכים שלך

יתרונות מטבחי אלומקס

מטבחי אלומקס כוללים יתרונות רבים בוודאי על פני מטבחי חוץ אחרים. בין יתרונותיהם הבולטים:

  • אפשרויות התאמה אישיות – מטבחי אלומקס מעוצבים בהתאמה לכלל סגנונות העיצוב הביתיים בישראל. ניתן לבצע התאמה אישית לכל מטבח על פי עיצוב הבית ולהזמין מטבחים בהתאמה אישית מכף רגל ועד ראש. בקטלוג המטבחים סוגי מטבחים רבים שאותם ניתן לרכוש כמו שהם, עם אפשרות להוסיף להם תוספות על פי הצורך. התוספות כוללות בין היתר כיורים, מקררים, מקפיאים, תנורים, טאבון ומנגל. ניתן גם להוסיף הצללה, קירוי, אוורור וחימום על פי הצורך והרצון.
  • פרקטיות – מטבחי אלומקס שמים דגש רב על פרקטיות ונוחות שימוש. משטחי העבודה קלים לניקוי, רחבים ונוחים, יש שטחי אחסון רבים והתקנה של ברזים על פי הצורך, לדוגמה – ברזי בירה או סודה. ניתן להתאים את המטבחים לכל נקודה בחצר או במרפסת, תוך התחשבות בכיווני אוויר, שמש, שטח פנוי ועוד.
  • עמידות – מטבחי אלומקס נחשבים למטבחי האיכות של ישראל. כל המטבחים מיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר בענף, הם כוללים שילוב של אלומיניום, עץ מצופה איכותי ונירוסטה. חומרי הגלם מונעים חלודה, קילוף או דהייה של צבע המטבח והם אינם סופחים כלל נוזלים. הם עמידים במיוחד בפני מזג האוויר בישראל בכל עונות השנה והאחריות עבורם ארוכת שנים.
  • אבזור – ניתן לאבזר את מטבחי אלומקס בכל תוספת שעולה על הדמיון. ניתן להוסיף הצללה, חימום, אוורור או כיסאות בר לישיבה סביב משטחי העבודה. ניתן להתאים את המטבח כך שיהיה נוח להסתכל ממנו על מסך שמקרין משחק וניתן גם להוסיף לו תנור פיצה מיוחד לאירוח מקסימלי של המשפחה והחברים.
  • מקסימום אירוח במינימום הכנות – העיצוב, התכנון והייצור של מטבחי אלומקס מאפשרים מקסימום חוויית אירוח במינימום מאמץ או הכנות.

לחוויית אירוח יוצאת דופן ולהגשמת החלום של מטבח גן מושלם כדאי ליצור עמנו קשר עוד היום, נשמח לעמוד לרשותך!

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744