fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

מטבח גינה – בחירה מדויקת לאירוח מושלם

מדוע לבחור מטבח לגינה מסדרת מטבחי החוץ של אלומקס?

בעת בחירת מטבח לגינה מטבחי אלומקס כוללים יתרונות רבים על מטבחי גינה אחרים:

מטבחי Alumex מיוצרים מאלומיניום, החומר עמיד ביותר לפגעי מזג האוויר השונים וידוע כחומר יעיל במיוחד לשימוש חוץ. הוא אינו מחליד או מתבלה, אינו סופח נוזלים ואינו משנה את צבעו עם השנים, כך שניתן ליהנות ממטבח גינה עם מראה חדיש לאורך שנים. מראה האלומיניום יוקרתי ומזמין והוא מתאים למגוון רחב של עיצובי חוץ בהתאמה לעיצוב הבית.
המטבחים של Alumex הנם פרקטיים וכוללים התאמה מדויקת למכשור חשמלי ואפשר להתאימם באופן אישי על פי דרישות ספציפיות.
אפשרויות העיצוב של המטבחים נרחבות. ניתן לבחור משטחי עבודה בגדלים שונים, להתאים ארונות ומדפים בהתאמה אישית, לבחור בין צבעים וגוונים רבים וסוגים שונים של משטחי עבודה. מי שלא רוצה להתעסק בצד של העיצוב יכול לבחור מתוך קטלוג נרחב מטבח מדויק לצרכיו, כולל כל האבזור הנדרש.
מטבח גינה מאפשר לעשות שימוש במרחב החוץ וליהנות ממתקנים ייעודיים להכנת מזון בימים חמים כקרים (ניגע בכך שוב בנקודה הבאה). הוא משמש לאירוח בחגים, למנגל עם חברים ולמסיבות יום הולדת שונות לילדים.
מומלץ לשלב במרחב פרגולה או הצללה יעילה אחרת מעל מטבח החוץ – כדי לספק לו מקסימום הגנה מפני מזג האוויר. כמו כן, ניתן להציב במרכז שטח האירוח גוף חימום שיאפשר להמשיך ולהשתמש במטבח גם בימי החורף הקרים.
ניתן להוסיף למטבח כל אבזור שיכול לשדרג את הבישול בו – מכיריים ועד מנגל, תנור פיצה, טאבון ומעשנת וכמובן אבזור לשמירה על האוכל בקירור כמו מקררים ומקפיאים.
מטבחים לגינה מזמינים מאת המומחים

אין ספק כי מטבחי הגינה של חברת Alumex יכולים לספק חוויית אירוח ובישול אחרת ולכן רבים בוחרים בה כחברה מובילה בענף זה. יתרונות המטבחים לצד האפשרויות הרבות שהחברה מציעה מבחינת עיצוב יובילו לבחירה מדויקת – שממנה ניתן ליהנות שנים רבות.

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744