fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

מטבחי החוץ של אלומקס – עיצוב גמיש ומגוון רחב של אפשרויות

מטבח מאובזר לאירוח מושלם

במרפסת הרחבה או בחצר הבית, מטבח חצר הוא תוספת מושלמת עבור מי שאוהב לארח בגדול ובוודאי מי שאוהב לארח בחוץ. אוהבי הבישול והצלייה ייהנו במיוחד מתוספות כמו גריל גז או גריל חשמלי וטאבון מקצועי לאפייה של פיצות ומאפים שונים.

חוויית הבישול בחוץ יכולה וצריכה להיות נוחה ופרקטית. לכן, אנו ב – Alumex מתמחים במיקסום האבזור גם אם המיקום קטן באופן יחסי. אנשי המקצוע שלנו יתכננו מטבח חוץ הכולל מקפיא, מקרר, משטחי עבודה ואזורי ייבוש כלים, אחסון וכיור בהתאמה מדויקת למטבח חוץ כך שהבישול והאירוח יהפכו נוחים במיוחד.

איכות ללא פשרות

אם יש דבר שמטבחי אלומקס לא מתפשרים עליו, הרי שזוהי האיכות של המוצרים היוצאים תחת ידה של החברה. לאור כך, אנו מקפידים הקפדה יתרה על סטנדרטים גבוהים של ייצור. החל בברזים ובכיורים, דרך המתקנים, התוספות השונות ומכשירי החשמל וכלה במשטחי העבודה, אנו משתמשים אך ורק בחומרי גלם איכותיים שמבטיחים את עמידות המטבח החוץ ביתי למשך שנים ארוכות.
התוצאה? מטבחי חוץ ברמת גימור גבוהה במיוחד, המציבה דגש חזק על עמידות בפני פגעי מזג האוויר. העצים המצופים, הנירוסטה והאלומיניום נועדו להבטיח שימוש לאורך שנים רבות במינימום תחזוקה ופגמים.

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744