fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

גרילים מובנים – לחובבי בשר אמיתיים

אוכלים במטבח או לידו?

הצעד הראשון בתכנון המטבח הוא לקבל החלטה על שימושו הרצוי של מטבח החוץ החדש שלכם.

לשם כך חשוב לקחת בחשבון את גודל חלל החוץ העומד לרשותכם. במידה ומטבח החוץ שלכם מיועד למרפסת בת 30 עד 40 מ"ר – ייתכן שנכון יהיה לתכנן מטבח הכולל בר לישיבה, ובכך לחסוך את הצורך למקם שולחן אוכל במרפסת, שתקטין את מרחב התנועה בחלל.

עבור משפחות גדולות או כאלו המרבות לארח, ניתן לתכנן בר אירוח שיאפשר ישיבה משני צידיו.

בורכתם בחלל חוץ רחב ידיים? תוכלו לבחור בין מטבח חוץ צמוד קיר שישמש לבישול בלבד, ולצדו למקם שולחן אוכל, ובין מטבח בצורת 'ריש', שיכלול בר ארוך מרווח לאירוח.

גובה הבר במטבחי החוץ שלנו הוא 90 ס"מ. הדבר מאפשר ישיבה נוחה ובטיחותית לילדים על כסאות בר בגובה 70 מ"ר. כמו כן, ניתן לתכנן את עומק הבר עד לרוחב של 95 ס"מ, ולהבטיח ישיבה נוחה ומרווחת סביב הבר.

בטיחות ועמידות לצד נוחות מקסימלית

מתכננים מטבח חוץ שיכלול בר אירוח? זכרו למקם את מוצרי החשמל החמים (כדוגמת גריל וכירת גז) הרחק מאזור הישיבה, על מנת להפחית את הסיכון לילדים.

את כיור המטבח מומלץ במרכז אזור הבר, על מנת לאפשר לילדים גישה נוחה לשטיפת ידיים לפני הארוחה ובסיומה.

הילדים מתקשים לחכות לארוחה? מקמו את מגירות האחסון והמקרר מתחת לבר של מטבח החוץ. כך תוכלו לערוך בתוך רגע את השולחן, על הכלים, הסכו"ם והשתייה.

נפלה לילד כוס על משטח המטבח? כדור בו שיחקו הילדים נבעט אל ארונות המטבח?

מטבחי החוץ שלנו עמידים במיוחד. זאת, הודות לאלומיניום היצוק ממנו עשויים גופי הארונות, וה-Dolomite, שהוכח כבעל עמידות גבוהה במיוחד לתנאים שונים. השילוב בין השניים מבטיח מטבח חוץ איכותי, שישרת אתכם לאורך שנים רבות.

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744