fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

כירות גז למטבחי חוץ מבית ALUMEX – מקצועיות לשמה

כירות הגז המקצועיות של חברת אלומקס

אנו מציעים כירות גז מותאמות למטבחי חוץ להן יתרונות רבים בשימוש החיצוני. הכיריים מותאמות מראש לשימוש חיצוני, כאשר המבצע העוצמתי שלהן מאפשר שימוש משולב בדרגות חום משתנות על פי הצורך ועל פי מזג האוויר. ישנן כירות בודדות שתופסות נפח מקום קטן במיוחד, ישנן גדולות יותר המתאימות לבישול חיצוני על בסיס קבוע ויש גם פתרונות ביניים – כאשר כל דגמי הכיריים בנויים באיכות מעולה המסייעת לשמור עליהן לאורך שנים.

כמו כן, כדאי לזכור כי אנו ב – Alumex מציבים דגש מיוחד על נוחות השימוש, ובהתאם לכך כל כירות הגז שלנו קלות להפעלה ולניקוי. במקביל לכך, כירות הגז החיצוניים של חברת Alumex אכן מיועדות לבישול חיצוני ונוח – אך לא על חשבון הבטיחות בשימוש. אנו מקפידים הקפדה יתרה על נושאי בטיחות ולכן כל הכיריים מותקנות על פי תקני הבטיחות המחמירים שלנו. אולי יעניין אותכם כיור למטבח חוץ?

עם כירות הגז של Alumex ניתן לבשל ולטגן ארוחות בוקר, להכין רטבים, לשלב מוצרים נוספים להשלמה או אפילו להתנסות בבישול של קדרה טובה בחורף.  אנשי המקצוע של Alumex מתמחים בהתקנת כירות גז מקצועיות ואיכותיות במטבחי חוץ זה שנים רבות – ולנו ניסיון רב בהתאמה אישית לכל מטבח חוץ.

אנו מזמינים אותך ליהנות מהמקצועיות ומהוותק שלנו ולהתקין את כירת הגז המושלמת למטבח שלך כבר כעת. בהזדמנות זאת נשמח להמליץ לכם על מעצבת מטבחים לירז חזן.

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744