fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

כיורים וברזים למטבחי חוץ מבית Alumex

כיור מטבח חוץ

התאמה אישית לאירוח טעים

אנו במטבחי אלומקס נסייע בדיוק הבחירה בכיור מטבח החוץ כדי להבטיח שההתאמה של המטבח לסגנון האירוח בבית תהיה מדויקת. עם מטבח חוץ אלומיניום ונירוסטה הם חלקים בלתי נפרדים מהעיצוב, אנו יודעים לעשות זאת תוך התייחסות ליוקרה, לחללי העבודה, לאחסון נבון ולמקסימום שניתן להפיק מהמטבח החיצוני.

 אנו מאמינים במטבחים פרקטיים שמתאימים את עצמם בצורה ובגודל לגינה ולמרפסת ולא להיפך, אנו מאמינים גם ביצירת תוספות כיד הדמיון, על פי הצרכים המדויקים של כל בית. כל מטבחי אלומקס, כולל הברזים והכיורים בהם, מיוצרים מחומרים עמידים ובהם נירוסטה, אלומיניום ועץ מצופה, תוך הסתכלות על שימוש לטווח הרחוק במינימום תחזוקה.

 את המטבחים ניתן לדייק בעיצוב ולהפוך אותם לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית והחצר, זאת תוך שימוש באלמנטים שונים שיהפכו את חוויית האירוח החיצונית לנוחה במיוחד, למשל בתוספת פטריית חימום, מאוורר, משטחי ישיבה ואכילה עם כיסאות, הצללה ומניעת כניסת קור וחום לתוך המטבח החיצוני. בסוף מה שחשוב הוא שמי שיעשה שימוש במטבח באופן קבוע ירגיש שהוא לא שונה מהמטבח בתוך הבית, שלא יהיה לו צורך להשתמש במטבח בתוך הבית כאשר הוא מארח בחוץ ושיהיה קל לנקות, לסדר ולהשאיר את המטבח החיצוני כמו שהוא לאחר השימוש.

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744