fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

גריל פחמים בנוי, יעיל, אסתטי וקל לניקוי – יש כזה דבר?

המומחים למטבחי חוץ מבית Alumex מעמידים לרשותכם אפשרויות התקנה של שני דגמים יוקרתיים: גריל פרחים ארגנטינאי וגריל פחמים CAESAR GRILL BUILT IN.

  • הדגם הארגנטינאי מתאים במיוחד לאנשים שאוהבים את הטעם העשיר של גריל הפחמים, שמספק לבשר ארומה ייחודית בעוצמה גבוהה. הגריל משלב מנוע חשמלי מסתובב שאותו ניתן לפרק, רשת נירוסטה מתכווננת, אביזרים נלווים ואלומיניום מאיכות גבוהה.
  • דגם CAESAR GRILL BUILT IN מציע הרכבה איכותית, ארכובה שיכולה לסייע בברירת הגובה למגש הפחמים העליון (לטובת שינוי המרחק של משטח הצלייה מהפחמים), משטח צלייה רחב ממדים המספק מענה גם בהספק צלייה גבוה, מבער גז להדלקת הפחמים, תא לפחמים בשני מדפים ונוחות ניקוי שעוד לא נראתה קודם לכן בגריל פחמים.

יתרונות גריל הפחם של Alumex

אנו בחברת Alumex נסייע בבחירת גריל הפחמים המדויק לצרכי המטבח החיצוני שלך, כזה שמיועד לקלוע לטעמם של אוהבי הטעם העשיר והמוכר, שמתקבל רק מתוך טעמי עצים אמיתיים.

  • בראש ובראשונה, לגריל הפחם המתקדם יתרון אחד בולט על כל שאר סוגי הגריל – והוא הטעם הייחודי שהוא מקנה לבשר ולירקות. אך בניגוד לגריל פחמים רגיל בו קשה לשלוט בעוצמות החום, בגרילים של Alumex ניתן לעשות זאת בקלות רבה.
  • כמו כן, קל מאוד לתפעל את גרילי הפחמים המובנים של Alumex, הם קלים לניקוי ולשליטה בעוצמות האש והחום שלהם עוצמתי וטבעי במיוחד.
  • מלבד זאת, מי שאוהב לארח וגם לארח בהפתעה, יגלה שגרילי הפחמים מספקים עבורו פתרונות מצוינים. כל שיש לעשות הוא להחזיק בפחמים ובנתחים האהובים עליך – וליהנות מארוחה נהדרת בחיק החברים והמשפחה.
  • ולבסוף, ניתן לנקות את הגריל בקלות, כיוון שמגש הפחמים נשלף ממנו ולאחר כיבוי הגחלים ניתן להשליך אותם באופן מסודר, ללא יצירת לכלוך מיותר.

ליהנות מחוויית בישול באיכות הגבוהה ביותר

אנו בחברת Alumex מציעים לך לחוות חוויה אחרת של בישול אאוט דור, עם מטבחי החוץ המאובזרים שלנו בעלי משטחי העבודה האיכותיים וכמובן גרילים מסוגים שונים – ובהם גרילי פחמים איכותיים במיוחד.
חוויית הצלייה כבר לא תהיה כשהייתה עם גריל הפחמים, כשמשטח הצלייה החדש שלך יציע את חוויית הבישול האולטימטיבית – ניתן להוסיף לשדרוג האווירה צלייה, חימום, מאוורר, משטח עבודה גדול, שולחן וכיסאות בעיצוב מדויק, ארונות אחסון ומכשור טכנולוגי שיכול לסייע להפוך את ארוחות החוץ להנאה אמיתית!
עם מטבחי החוץ של Alumex – המטבח הפנים ביתי הופך לאופציונאלי בלבד. רוצה גריל פחמים שיהפוך את חוויית הבישול שלך בחוץ למושלמת? אנו נשמח לייעץ לך ולהרכיב לך את המטבח המדויק לצרכיך. נציגינו ממתינים לפנייתך.

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744