fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

גריל גז – כשרוצים לצלות בלי התעסקויות מיותרות

להשוואה, גריל LEX605BI שיכול להשתלב במטבחי החוץ או להיות מוצב על מעמד עם עוצמת חום של B.T.U 79,000, שלושה מבערים, מבער אחורי אינפרה אדום, משטח צלייה גדול, רשתות נירוסטה איכותיות, עיצוב ייחודי של רשתות צלייה המאפשרות מעבר מזון בקלות ומד חום מעוצב באופן חדשני.

עוד גריל גז מבוקש הוא ה-PRESTIGE PRO 665BI עם שבעה מבערים, עוצמת חום של B.T.U 86,000 חמישה מבערים, משטח צלייה בשתי קומות, תאורה פנימית מגש שומנים נשלף ועוד שלל יתרונות.

במקביל לאלו, ישנם דגמי גריל גז נוספים, כגון דגמי הטורבו, ובכל מקרה חברת Alumex עושה את כל הנדרש כדי להתאים באופן מדויק כל גריל גז לצרכים המדויקים שלך. אנו נסייע להתקין את הגריל באופן שמתאים ביותר לאופי השימוש המיועד בו, כך שהגריל יהווה את חוד החנית של מטבח החוץ ויהיה קל לתפעול.

יתרונות גריל הגז במטבח החוץ

כל מי שאוהב לעשות מנגל יודע היטב שהשימוש בגריל גז נוח במיוחד. תפעול הגריל מהיר מאוד, כך שניתן להתחיל לצלות בתוך דקות, אין צורך בכלים מיוחדים או תוספות* כדי להדליק את המנגל וניתן לשלוט בקלות בעצמות החום שלו לאורך כל הצלייה.

כמו כן, בגריל הגז פיזור רמת הצלייה בתוך המנגל שווה, כך ניתן לצלות בכל זמן נתון כמות גדולה של בשרים או ירקות וליהנות מארוחות שמוצאות במנות גדולות.
בנוסף לכך, אין לבישול על גז טעמי לוואי והם מושלמים עבור מי שאוהב טעמים נקיים של בשר.
ולבסוף, גרילי הגז של היום מעוצבים וחזקים מתמיד, הם מגיעים עם מכסה מובנה שמשמש לשמירתם מפני פגעי מזג האוויר ולשמירת החום, במגוון עיצובים וגדלים – וקל להתקין אותם.
* מובן שיש להביא בחשבון שבכל גריל גז יהיה צורך בבלוני גז. גם בהקשר זה, נציגי חברת Alumex נקפיד תמיד שההתקנה תהיה בטיחותית ונוחה עבור מפעילי הגריל.

גרילי גז מאת המומחים של Alumex

רוצה מטבח חוץ פרקטי, קל לתפעול וקל לניקוי? מטבחי החוץ של Alumex הם הכתובת היחידה – עם מבחר הגרילים הגדול והאיכותי ביותר בישראל תחת קורת גג אחת. אנו נסייע לך למצוא את הגריל שישמש אותך שנים רבות, יהפוך את מסיבות החצר והמרפסת שלך לבלתי נשכחות ושממנו ניתן יהיה ליהנות בכל עונות השנה.

רוצה לשמוע עוד ולהתחיל לצעוד לעבר הגריל המושלם? כדאי כבר עכשיו להשאיר לנו פרטים, אנו נחזור אליך בהקדם ונענה על כל שאלה.

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744