fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

גרילים מובנים – לחובבי בשר אמיתיים

גרילים מובנים מבית Alumex

גרילים מובנה או אינטגרלי במטבחי חוץ של Alumex מוטמעים בעיצוב המדויק של המטבח, כאשר הדגמים השונים מיועדים לאנשים שאוהבים לארח בנדיבות, באיכות ובהנאה מנוחות שימוש – או פשוט להתפנק בעצמם. כל הגרילים שאנו מציעים נחשבים לטובים ביותר בתחום זה, הם מציעים נוחות שימוש שעוד לא נראתה כמותה בישראל, עם שליטה מקסימלית בדרגות החום על פי הצורך, לצליית ירקות ונתחי בשר מסוגים שונים.

בין מבחר הגרילים המובנים שאנו מעמידים לרשות לקוחותינו, בולט דגם גריל נפוליאון שנחשב לעוצמתי במיוחד – ולו צדי ראש גריל העשויים מיציקת אלומיניום. לגריל נפוליאון עוצמת חום של B.T.U 61,500, ארבעה מבערים איכותיים מנירוסטה שלכל אחד מהם עוצמת חום של B.T.U 12,000 ומבער אחורי אינפרה אדום בעוצמת חום גבוהה מאשר במרבית הדגמים האחרים. משטח הצלייה של הגריל הנו נרחב ומגיע עם מנגנון הצתה אלקטרוני. חובבי הגריל האמיתיים ייהנו לבחור מבין דגמי גריל נפוליאון: לג'נד, גריל ג'קסון, גריל גז גרנדהול ועוד.

התקנת גריל מובנה במטבחי Alumex

אנו בחברת Alumex משווקים גרילים איכותיים במיוחד מתוך הכרה בכך שהגריל הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה שלך במטבח החיצוני. לצד האבזור הרב והתקנת משטחי עבודה איכותיים ועמידים במיוחד, אנו מספקים אפשרויות התקנה מותאמת אישית ובטיחותית של גרילים מכל סוג – חשמליים על פחמים ועל גז.

בעזרת הגריל המדויק, נסייע לכל מטבח להפוך להיות חלום של חגיגות משפחתיות, ימי עצמאות עשירים, אירוח יוצא מן הכלל בחגים, בארוחות המשפחתיות ובימי ההולדת.

למעשה, היות שחברת Alumex חרתה על דגלה את הנגשת הפתרונות האיכותיים ביותר בתחום מטבחי החוץ – ואין ספק שחלק בלתי נפרד מפעילותנו הוא ההיצע העצום של סוגי הגריל – הרי שלכל מטבח נוכל להתאים ולהתקין את הגריל האידאלי.

מדוע כדאי לבחור בגרילים מובנים מבית Alumex?

מי שחושב שגריל הוא רק מתקן לצלייה – טועה. מדובר על חוויה שלמה הסובבת סביב הצלייה והבישול, שבכוחה להפוך אירוח סטנדרטי לכזה היוצא מן הכלל. מי שתפעל פעם גריל איכותי יודע עד כמה חשוב שהגריל יהיה מותאם, שיהיה גדול מספיק, שיהיה קל לנקות אותו ושיהיה נוח לתפעול. בשל כל הסיבות הללו ועוד, הגרילים המובנים של חברת Alumex מהווים את חוד החנית של מתקני הצלייה במטבחי החוץ בישראל.

בין היתר, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו;

גרילים מובנים פרקטיים, שקל מאוד לתפעל אותם וקל מאוד להתאים את דרגות החום שלהם. לכל גריל להבות באיכות גבוהה ובעוצמות משתנות, ניתן להתאים אותם לכל סוג של צלייה, החל בירקות עדינים ועד לכל סוגי הבשרים. לגרילים עמידות גבוהה במיוחד בפני פגעי מזג האוויר והם מגיעים עם מכסה מובנה ששומר על הגריל לאורך זמן. כמו כן, לכל גריל אחריות משמעותית מטעם היצרן. הגרילים שלנו יכולים להשתלב בכל מטבח חוץ של Alumex בתאמה מדויקת על פי כל צורך ספציפי. מלבד הגרילים ניתן להוסיף לכל מטבח חוץ תוספות רבות אחרות בהתאמה אישית, כגון מקפיא, מקרר, ארונות אחסון, משטחי עבודה, טאבון ועוד.

גריל מובנה שיוצר עבורך חוויה

ב – Alumex, הצבנו כמטרה ליצור מטבחי חוץ פרקטיים נוחים ומתקדמים, שהופכים את חוויית הבישול והאכילה בחצר או במרפסת למושלמת – עם גריל מובנה שמותאם בדיוק לצרכים שלך. ליצירת מטבח מושלם עם גרילים מובנים מאת המומחים, אנו מציעים לך כבר היום ליצור עמנו קשר. נשמח לענות על כל שאלה ולתכנן עבורך את המטבח שיענה על הציפיות ועל השאיפות שלך!

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744