fbpx
מטבחי חוץ
077-9977744

מטבח חוץ מאלומיניום או נירוסטה?

מטבח חצר אלומיניום

אלומיניום עמיד לחלודה לחלוטין. במגע עם אוויר, השכבה העליונה ביותר בארונות האלומיניום עוברת חמצון, וכך למעשה מגנה על גוף האלומיניום עצמו מחלודה.בנירוסטה קיים מנגנון טיפה שונה, בו הכרום מתחמצן במגע עם האוויר ויוצר שכבת חלודה דקה, שאינה נראית במידה וניתן לראות אותה בשלבים הראשונים שלה היא ניתנת לניקוי בקלות בעזרת ספוגית פלא או חומרי הברקה שונים לנירוסטה, שכבה זו בעצם היא גם זו המונעת מהשכבות שמתחתיה להחליד.

עמידות בפני תנאי מזג האוויר

האלומיניום הוא חומר חזק שאינו מתבלה או משנה את צבעו בשמש הישראלית, אינו סופח נוזלים, ואף דוחה תולעים ומזיקים.

לכן, מטבח חוץ עשוי מ-100% אלומיניום יצוק, כדוגמת מטבחי החוץ של Alumex, מבטיח עמידות בכל תנאי מזג האוויר, והוא ילווה את המשפחה וימשיך לשמור על מראה 'חדש' ויוקרתי, לאורך שנים. בדומה לאלומיניום, גם הנירוסטה ידוע בעמידתו לתנאי אקלים שונים בעזרת טיפול נכון ניתן לשמור על המראה של הנירוסטה לאורך זמן רב. בנוסף, מטבחי אלומיניום מטבחי נירוסטה קלים לניקוי ו דורשים תחזוקה מינימלית.

בטוח לשימוש?

מחקרים שנעשו לאורך השנים, מצאו שימוש סביר באלומיניום למטרות שונות בטוח לאדם, ואינו בעל השלכות בריאותיות. העובדה שמדובר יסוד נפוץ הנמצא סביבנו באופן טבעי מרגיעה אף היא. לעמת זאת, כיום ידוע כי בין 4% ל -13% מהאוכלוסייה סובלים מאלרגיה לניקל, אחד החומרים הקיימים בנירוסטה, והם עלולים לפתח פריחה במגע עם נירוסטה.

מטבח חוץ – לאו דווקא אפור

מטבח חוץ נירוסטה מורכב מדלתות נירוסטה, אפורות תמיד ויש שיאמרו אף מגושמות, ועליו משטח עבודה לבחירתכם. התוצאה: מטבח חוץ בעיצוב קר ובעל מראה תעשייתי. בעוד אפשרויות העיצוב עבור מטבח נירוסטה מוגבלות, מטבחי חוץ מאלומיניום מאפשרים לכם אינספור אפשרויות עיצוב. הודות ל- Dolomite, בפיתוח וייבוא בלעדי של Alumex, תוכלו לעצב את המטבח עליו חלמתם, לבחור מבין עשרות גוונים וטקסטורות לחזיתות ארונות: אלון מבוקע, עץ כהה, בטון, שיש בהיר, מוקה ועוד.

קלות ההתקנה והפירוק

יתרון בולט נוסף של האלומיניום טמון במשקלו המועט – רבע מהמשקל הסגולי של נירוסטה. בעוד מטבח נירוסטה ידרוש התקנה בעזרת מנוף, בשל משקלו הרב, התקנת מטבחי חוץ מאלומיניום קלה ופשוטה, ואינה דורשת היערכות מיוחדת. משקלו המועט של האלומיניום יאפשר לכם גם לפרק את מטבח החוץ בקלות, בכל רגע, לצורך שינוי מיקום או מעבר דירה, ולהתקינו ללא צורך במנוף. אנו מזמינים אתכם לקבוע פגישת ייעוץ באחד הסניפים שלנו. צוות היועצים והמתכננים שלנו ישמחו ללוות אתכם, צעד אחר צעד, לעיצוב והתקנת מטבח החוץ עליו חלמתם.

השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: 077-9977744

    השאירו פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשרו עכשיו: 077-997-7744